. 
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: شایعاتی که در فضای مجازی مبنی ...

.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت جایگاه‌داران منتشر شده است، صحت ندارد و برنامه‌ای پیرامون این موضوع در دستور کار نیست.

اسدالله طاهری شنبه ٢١ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده صحت نداره و روال مانند گذشته بوده و هیچ تغییری در شرایط ایجاد نشده است؛ ضمن آنکه قرار نیست از تیرماه، کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوخت‌گیری با نرخ آزاد حذف شود.

او با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی در خصوص نرخ بنزین گرفته نشده و اخبار منتشرشده در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص تکذیب می‌شود، تصریح کرد: تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نمی‌شود و قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

دریافت اطلاعات شهرستان سپیدان و راهداری و بازگشایی جاده ها و پیست اسکی و معرفی باغ ها و مجتمع های تفریحی و بومگردی فقط در سپیدان ۲۴ ما را فالو کنید
@sepidan24
@sepidan24
@sepidan24
@sepidan24

منتظر نظرهای خوبتون هستیم لطفا کامنت کنید
www.sepidan24.ir
و همچنین میتوانید سپیدان ۲۴ را در گوگل جستجو کنید و هم خبرهای بروز شهرستان را ببینید و یا از بازار آنلاین سپیدان بازدید کنید

@sepidan24